Powered By Blogger

Friday, March 25, 2011

perfect person is not exist

aku..ingin kan dirimu dtg dan temui aku, kan ku kataKan padamu aku sgt mencinta...............

ehh, soryy soryy, syok sgt menyanyi lgu dadali tuh . hehe :)
haa, today i want to syory mory with all of you about the title. ape title die? ehh korang nie bce lah yg dekat atas tuh. bce pun mlas, ape lahhh :D
kat dunia nie takde spe yg perfect kan? setiap org buat salah. buat kesilapan. ape? korang tk pernah buat salah? Dushhhh amek kau tak yah tipu la wehhh. haha sakit ke aku tumbuk, soryy soryy :D
Actually, i've a lot of experience about friends. And today i would like to share it with all of you, can i? Mesti la boleh, dah ni blog aku kan :) before that inilah wajah insan yg bnyk mendapat pengalaman dan matang sebelum usianya -_-"
 nur liyana binti abdul khalid :)
                                             


difitnah : okay, perkara ni paling aku tak suke, and disebabkan perkaranie lah aku nangis then tak boleh tido. yelah sape tak sedih bile difitnah, dah la cite yg dibuat tidak benar. Lepas tu crite tu di sampaikan kepada guru. haa, mmg gile pns lah aku. tapi aku sabar, aku tak takot. buat ape nak takot sbb ape yg diceritekan tak benar sama sekali, so aku tak perlu takot. then, lepas aku terangkan perkara sbnr bru semuanye settle. aduhh, sedih bangat aku tau? Allah je tahu perasaan aku mase tu. 

dikutuk : perkara ni biasa kan? yelah manusia la katakan mane pernah puas hati dgn org lain, aku pun mcm tu jgak tapi at least aku bersyukur dgn ape yg aku ade and aku tak pernah mintak lebih lebih. ade yg ckp aku ni gedik lah, sombong, belagak, bajet pndai, poyo, ngade ngade dgn laki. Haahahha, pelik lah korang nie. korang sedar tak korang ckp bnd tu tapi sbnrnye korang yg bnd tu? Ngerti kamu? AKU SOMBONG? haa perkara ni mmg dah melekat dgn diri aku. aku pun tak tahu knpe. pdhl aku jmpe org semua aku senyum, kalau org tegur aku tegur blik. aku tak fhm knpe insan yg sdg mengupdated blog ini dikatakan seorang yg sombong. AKU BELAGAK? aduhh korang nie, ape yg belagaknye aku? aku ni nk belagak knpe. bknnye aku kaya mne, bknnye aku pndai mne. aku ni hamba Allah yg serba kekurangan. so takde motif aku nk belagak dgn korang lahhh. AKU NGADE NGADE DGN LELAKI? ni lgi satu perkara, confuse aku dibuatnye. yelah org ckp aku ni terhegeh hegeh nak kwn dgn lelaki. ehh hello aku kwn dgn semua org lah. laki perempuan same je, nanti bile aku tak kwn budak lelaki kang dorang ckp aku ni problem, sombong. tapi aku rapat dgn budak lelaki budak perempuan ckp aku gedik, arghh, lantak lah. janji aku tak sakitkan hati ibubapa aku.

dipulau : bnd ni happen time aku form 2. haaa sedih tau. dtg sekolah nak belajar bkn nak gadoh. tapi bile time rehat je aku rase lain. rase lain sbb kwn2 aku yg kelas lain mcm berubah dgn aku. tapi aku buat biase je maybe dorang tak perasan aku ke penat ke .its okay, tapi bnd ni berlanjutan smpai seminggu. pelik sgt. bile aku tnye dorang ckp ade sorang minah nie tak bg dorang kwn dgn aku? hmmm hancur luluh hati aku bile minah yg tak bg dorang kwn dgn aku ialah insan yg bnyk aku tolong time die masalah ngn boyfriend. sedih hampa semua ade. tapi aku tak kesah, aku buat mcm biase. tapi nangis tu ade jgak. sorang tan nak kawan dgn aku seribu lg nak kwn dgn aku. biar aku jahat dimata korang jgn jahat dimata mama ayah cikgu dan yg Maha Esa.

okay aku taknk crite pnjg pnjg sgt, nnt aku sedih. aku ngs. aku taknk igt lg semua tu. pedih sgt aku lalui semua tu. but, at the same time aku bersyukur sbb aku dah alami semua tu skrg dan aku dah ade pengalaman. pengalaman itu mematangkan kite :)
yg penting aku dah minta maaf dan aku dah maafkan org org tersebut. 
sedih sedih.....

No comments:

Post a Comment