Wednesday, February 9, 2011

awakkk.... bile kite boleh bersama?

dah lame kite nak awak, tapi tak dpt kan? mama ckp lepas pmr baru boleh. alaaa lmbtnyeee. takpelah kite tggu jgak awak, walaupun lme. tapi boleh ke kite sbar? orang lain kebanyakan semua ade, tapi.. kita takde. alaaa jelesnye ! korang boleh tolong? tolong doakan supaya aku dpt die tau? sedih laa. aku selalu berangan angan dapat memilikinya. hesh sedih laaa. takpe kalau result pmr "da bomb" insyaAllah mesti dapat punye. setiap masa bile tgk orang lain ade 'die' jeles tau rase mcm nak amik je org tu punye. tapi tak bole tu bkn hak kite kan? hahhahaaaaaaa korang tahu tak spe 'die' yg aku maksudkan?
jeng jeng jeng ! secret laa, yg pasti 'dia' yg aku maksudkan bukan seorang manusia tau?

No comments:

Post a Comment