Powered By Blogger

Wednesday, April 27, 2011

OMG, serious?


hellooo :)
assalamualaikum :)
goodevening :)
hyeee :)
ehh sudah sudah. melebih pulak aku nie. hahha. btw, aku bru lepas mandi nie. haaa wangi kan? ape tak wangi? something wrong with your nose :p
okay tadi mmg best kat sekolah. first time aku and budak2 kelas kne pergi bilik gerakan. pengetua nak jmpe. what? principal want to meet us? haa cuak kot aku time dgr pengumuman tu. tapi relaks lah. budak comel kne cool : ) haha :P
actually, pengetua jmpe sebab nak bincang pasal prestasi akademik kite org. yelah exam haritu result tak memuaskan. dah bincang semua aku nk suarakan pendapat tapi tak berani. tett. :p
then lepas dah keluar bilik gerakan belajar komsas. group qayyum buat pembentangan. lepas rehat mmg best.
hoho yelah cikgu takde. then budak ERT 3a
3b dduk dlm blik media. ahh nyaman gile (:
kite org tgk tv, main congkak, chess mcm2 lah. plg best blik media tu dah mcmm rumah kite org dah. siap baring sekali and bukak tdung. opss jgn bg thu sape2. hehe ala takpe budak laki takde time tu.
then nyanyi lah dlm tu. loceng pun bunyi. alahh tak best nk dduk dlm blik media lg. hehe, time nak keluar lagu kerspatih pulak kat radio Era. ape lg semua nyanyi. jangan lagi kau sesali keputusan ku... smpai lah dlm kelas aku nyanyi lg. fveret song kan :)
okay next aku belajar agama. best, ustazah gempak tau. rugi lah tak dpt ustazah intan yg ajar -_-

lepas agama turun g makmal. haa ni yg aku nak cite. time masuk dlm makmal teacher nmpk mcm moody je. aku dah rase tak sedap hati. tapi aku buat don't know je. izyan pun rase ape yg aku rase time tu.
then dh buat experiment loceng pun bunyi. kite org nak keluar dah ni tapi teacher hafiza sruh tggu dulu. ouhh tidak perasaan aku lagi cuak. walaupun aku tak buat salah tapi mesti ade benda penting yg teacher nk ckp.

mule2 teacher tnye smlm spe yg jd? semua diam especially girl. yelah kite org tak tahu apa2 kan. then baru aku teringat smlm acap kaki die kejang. patot lah die pkai tongkat tadi. kesian asyraf. disebabkan kaki die kejang terus susah nak jln. then kite org kne ceramah dgn teacher. ape yg diceramahkan korang tak yah tahu lah. biarkan benda ni hanya kami yg tahu. and menyesal pun ade jgk. sedih pun ade. geram pun ade. tapi entah la.
ni die acap, hensem tak? haha. kesian die tak tentu 
pasal kena pkai tongkat.

apa apa pun kesimpulannya kat sini nak cari kawan time senang mmg senang. tapi nak cari kawan time kite susah. teramatlah susah. dlm 10 org kwn kite 1 orang pun susak nak cari time kite dlm kesusahan. takpe lah. setiap yang berlaku ade hikmahnya. benda ni semua mengajar aku and kawan kawan yg lain erti persahabatan yang sebenar. and yg paling penting buat setiap perkara kne ikhlas :)

to acap : kalau kau bce blog aku nie, aku harap kau cepat sembuh. jgn lupe mkn ubat. and sorry jgak aku tak tahu nak beri bantuan apa. cuma doa sahaja yg aku boleh berikan utk kau. take care yaaa :)

asal ade gmbar nie? hahha saje je. 
to have fun kite org kan comel :)

okay thats all from me today. byeee


No comments:

Post a Comment