Powered By Blogger

Monday, April 25, 2011

Petrosains Klcc :)

hello readers :) haiyoo mish you guys lorhh, haa haa tak sbar nak updated blog nie. bnyk sgt gmbar aku nak letak, hehhe :P btw, lame gile aku tak post kan? busy lahhh. kerja sekolah folio buat cerpen multimedia sejarah lagi and exam. ouchh ! tidak exam 7th may nieh. aduduh dah la tak study lagi. takpe takpe lupekan sebentar kerisauan tentang exam. meh meh aku nak cite nie. hee hari tu pada 14 APRIL 2011 budak kelas 3a+3b pergi petrosains. wahhh bestt gile gile babe (:

malam sebelum pergi petrosains tu kan, aku tak boleh tidur tau. hahha dah berangan nak amik gmbar lah nak makan sama sama. hesh boleh pulak mcm tu kan. kelakar dehhh. pagi tu bangun excited je nak ke sekolah. yelah nak g jalan2 kan mmg la excited. cube pagi tu bgun terus belajar sejarah tett mesti tak smgt. sape setuju? agkt tgn mcm usop wilcha :p

then pagitu kne belajar seni pulak, alahhh, boringnye. hhee pastu cikgu suh jwb soalan pulak lg lah boring. kat kertas soalan tu dah ternampak klcc. dush lynn lynn tak habis2 lagi (: then dlm pkul 8.40 pergh huru hara semua turun bawah tgk2 cikgu takde lg. hahhaha padan muke. tulah semangat sgt :p lepas amik attendance(betul ke eja?) semua gerak naik bas. berbunga riang hati aku time tu. hehe. then dlm kul 9 lebih kami smpai klcc. haa part ni best aku igt lagi ape yg syakir afiq ckp. ' weh klcc weh' hahaha semua org gelak. mcm jakun sgt je die tu. then baru turun bas je dh amik gmbar. hish kan betul ape yg aku bygkn mlm sebelum tu. mmg tak henti2nye kite org amik gmbr. hoho, actually dlm bas dah amik gmbr. :p

then kite org g tgkat 4 kumpul depan kinokuniya. haa kecoh babe. hahha nak pergi tandas lah haus lah nk amik gmbar lah. relaks kawan2. jgn risau aku ade :P wueks geli mak. cikgu suruh g breakfast dulu lepas tu dlm kul 11 kumpul blik depan petrosains. ape lagi semua bersurai. mcm anak ayam kehilangan ibu :P haha guys jgn marah tau. to have fun je ni. aku g breakfast kat mcd je. murah+jimat. heheh yelah takde sape nk belanja aku. *actually ade tapi aku tolak :P okay lepas breakfast kami take picturee ! yes ni mmg aku suke.

dalam bas duduk sebelah eyra (:

tgk baru masuk klcc dah amik gmbar, heheh cheese..

haa ade lagi, hehe jgn boring tgk gmbar comel kami tau.
izyan aina aku ada aqin.
*eqin beli twister kat skolah then bw g klcc :p

tgk tu dah la pkai bju sekolah pastu pergi kacau lalu lintas klcc. haha takpe klcc kami punyer :)
shida aku dekcik eqin eyra izyan

lepas makan kite org naik atas then tgk, kite org dpt tiket. yeah bestnyeee :)

 
tgk tu muke kami, bangga gile weh. kenangan terindah :)

naik ni pun nak amik gmbar? haha kenangan with eqin :)
with syafiq, heheh comell tak?

alah, bro asal tinggi sgt. terase pendek pulak. hoho nazifah tak moh marah tau amek gmbar je nie.
me wif nazren (:
tgk betul betul. mak aku dan mak aina ckp muke kite org same?
same ke? hehe tahi lalat berbeza.
aina loveyou

ehehe comel je kami, hah perasan korang jgn muntah tau.
huhu wif syukriah :)

okay ni time kat dlm petrosains dah.cm budak budak je kite org nieh :p


 
aina asal pendek sgt? haha

arghh makan wan dan izyan :p

teacher pun nak pose jgak, hehe mesti lah kan.


part ni plg best, main bola. tepis dengan tgn je. best tau kami menang. hoho peace :)

haha ikhwan, sejuk gile weh dlm nie. rugi lah sape tak rase -_-

 ni apesal nie? hahah pdn muke :p

haa tgk lepas masuk dlm benda tu hbs tdung jd tak betul. huhu lawa tak?
tett perasan
photographer by: azri hakim

okay lepas jalan sepuas puasnya. kite org g makan pulak. lapar sgt dah time tu. haha mkn mcd lagi lah. murah + jimat. lepas mkn g solat then balik. ade gmbar lg ni tggu jap.

haha tgk lah nazren dah terlalu lapar :p

kecohnye anakanda bonda ni semua kan?
teacher tak ready time nie :)

okay ni baru cun semua pndg kamera?
eh jap asal aku sorang perempuan kat bawah? haha
 
cehh pyo je semua tgk tu muke aku kat ketiak acap :p

mmg terbaik lah dorang nie, boleh jadi pelakon


ikhwan menyibuk, hoho joke joke. sweet :)

with bonda tersayang, lawaa (:

ape masalh si nazren dgn acap pun tak tahu lah, hesh.

acap ditikam oleh izyan, hahha ikhwan dtg dari belakg utk mengucapkan terima
kasih kepada izyan lalu memeluknya.
haha aku je cool :)


tggu bas, nak balik dah. penat tapi sempat amik gmbar lg kan?

hhaha geli je aku tgk, tapi kelakar lah acap :p

hehe, malu lah sape amik nie? haa amik kau nmpk jerawat :p

malu lagi, hehe tgk tu aku kne bw beg nikon azri. hish penat tau.
*joke joke

okay okay the last one, cntik gile jam kami kan?
G-shock bhai. qayum adalah pengedarnya :0

tertinggal satu gmbar tak senonoh, haha tak lah
aku dtg dari belakang secara tibe2 je. kesian syafiq

syuhada with syakir, sweet tak? mcm kapel kan :)

the last one :)

okay thats all from me, haa too many pictures kan? tu ade lg tapi aku penat dah nie. hehhe ni lah kenangan paling sweet, rase nak je lagi mcm nie. lepasPMR insyaAllah kite org pergi lg. dekat tempat lain pulak. okay bbye readers hope you enjoy my entry :)



No comments:

Post a Comment